مقدمه

هدف اصلی برخی صاحبان فکر و اندیشه در جهت پیشرفت کشورهای کمتر توسعه یافته استفاده از امکانات، استعدادها، فرصتهای اقتصادی و اجتماعی با تکیه بر سرمایه حیاتی و تعیین کننده فکر و دانش بشری است، در قرن حاضر این مهم بدون بکارگیری و توسعه فناوری اطلاعات امکانپذیر نخواهد بود زیرا آنان اعتقاد دارند که سازمانهای سنتی، در بسیاری از محصولات و خدمات خود تنها از ۲۵ درصد فعالیتهایشان ارزش افزوده دریافت می کنند و از ۷۵ درصد باقیمانده غیر از ضرر و هزینه چیزی عایدشان نمی شود، چرا که وقتی یک فرآیند برای تکمیل منتظر فرآیند دیگری باشد فرصتهای زیادی در کنار این تاخیر پیش می آیند که بدون استفاده رها می شوند. ولی با بکارگیری فناوری اطلاعات، این تاخیرها و انتظارها بین فرآیندهای داخلی یک سازمان و حتی بین چند سازمان را میتوان حذف کرد و با روشهای جدید بیشترین فرصتهای سودآوری و ارزش افزوده را برای یک جامعه مهیا نمود. در نتیجه، آنان مشغول تامین شرایطی هستند که هیچ فعالیتی و حتی هیچ زمانی در حلقه های ارتباطی اقتصاد و اجتماع بدون ارزش باقی نماند

شرکت ویژن پردازش

شرکت ویژن پردازش به شماره ثبت ۴۲۸۳۹۳ که با موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات و اینترنت، نرم افزار، تجارت الکترونیک و شبکه شروع به فعالیت نموده است، اعضای این گروه از نخبه‌ها و متخصصین در امر نرم افزار و مشاوره در زمینه آی.تی کشور می باشند که در قالب چند تیم تخصصی گرد هم آمده اند تا بتوانند به حول و قوه الهی با ایده ها و طرح‌های نو، گامی موفق را در زمینه فناوری اطلاعات بر دارند. در طی دوره فعالیت شرکت در بیش از ۱۸ استان کشور توانسته‌ایم خدمات خود را به بیش از صدها شرکت، موسسه، سازمان و اداره دولتی عرضه نماییم. ارائه چندین پروژه به کشورهای خاورمیانه نیز گامی در جهت فعالیت بین المللی ما بوده است. کلیه اعضای گروه نرم افزاری ویژن پردازش دارای مدارک تخصصی بین المللی از شرکتهای معتبری همچون مایکروسافت و … میباشند که با توجه به سرعت پیشرفت فناوری اطلاعات مرتبا در حال مطالعه بر روی تکنولوژیهای جدید و به روز رسانی اطلاعات خود در سطح بین المللی و داخلی می باشند. اعتقاد این گروه همیشه بر این بوده است که فعالیت تخصصی بر روی یک موضوع خاص بهتر از فعالیت بر روی موضوعات مختلف است، به همین دلیل از ابتدای تشکیل این گروه بصورت تخصصی زمینه فعالیت خود را بر روی نرم افزار حقوق و دستمزد و حسابداری و موارد جانبی آن متمرکز کرده ایم و اکنون پس از ۲۰ سال فعالیت مستمر و تخصصی در این زمینه خرسندیم که نرم افزارهای ارزشمندی را به جامعه انفورماتیک ایران ارائه کرده ایم که مورد استقبال بسیار خوب استفاده کنندگان و نظرات مثبت کاربران قرار گرفته است و در راستای تکمیل این فرآیند درحال تلاش برای تهیه و تولید نرم افزارهای یکپارچه مالی و اداری دیگری نیز می‌باشیم

پشتیبانی مشتریان

null
فروش پایان راه نیست، آغاز یک تعهد است
  • پشتیبانی در برابر تغییر قوانین

    اکثر نرم افزارهای اداری و مالی نیاز به پشتیبانی و ایجاد تغییرات در قبال نیازهای کاربران و در بسیاری موارد بدلیل تغییر مکرر قوانین نیاز به تغییراتی را خواهند داشت، ما شما را برای انجام تغییرات در نرم افزارهایمان همراهی خواهیم کرد و محصولات ما همیشه در این مورد پیشگام بوده و با تعاملی خوب با مشتریان خود در راستای ایجاد و تست این تغییرات همکاری مناسب و درخور توجهی را داشته است

  • نحوه پشتیبانی از محصولات

    خدمات تلفنی برای رفع اشکال و همچنین رفع اشکال از طریق ارتباط مستقیم اینترنتی با نرم افزارها و یا مراجعه حضوری جهت برطرف کردن مشکلات پیش آمده از خدمات ارائه شده توسط بخش خدمات و پشتیبانی میباشد. در عصر اینترنت و ارتباطات بهترین نوع دریافت خدمات پشتیبانی از طریق اینترنت میباشد. فقط کافیست که کامپیوتر خود را به اینترنت متصل کرده و نرم افزار مخصوص پشتیبانی را اجرا کنید و بقیه امور را به کارشناسان مجرب ما بسپارید. سعی و تلاش ما همیشه مبتنی بر رضایت مشتریان بوده است و کلیه استانها و شهرستانهای کشور میتوانند با خیالی آسوده از نرم افزارهای ما استفاده کنند

  • خدمات پشتیبانی و ضرورت آن

    امروزه با توجه به استفاده گسترده از فناوری اطلاعات در سازمانها و شرکتها، فعال بودن تمام وقت سیستمهای نرم افزاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که از کار افتادن بخشی از آن می تواند هزینه زیاد و گاهی غیر قابل جبرانی را به سازمان تحمیل نماید. لذا علاوه بر تعمیر و بر طرف نمودن نواقص فنی، نگهداری به منظور پیشگیری از بروز نقص و کنترل عملکرد بهینه نرم افزارها، موضوع اصلی خدمات پشتیبانی در سازمان هاست. در واقع هدف اصلی از خدمات پشتیبانی و نگهداری کاهش ریسک از کار افتادن سیستم ها و بالا بردن عملکرد بهینه آنها به جای صرفا تعمیر و راه اندازی مجدد است